Gyakran Ismételt Kérdések

1; Korábban már vásároltam a régi weboldalon, szükséges újra regisztrálnom vagy él az akkor megadott e-mail címem?
2; Korábban már Törzsvásárló voltam, érvényes az akkor kapott kedvezményem?
3; Hogyan tudom leadni a weboldalon a rendelésem?

4; Nem lett jó a kiszállított termék, hogyan tudom cserélni?

5; Mi a teendőm, ha szeretnék elállni a vásárlástól?

6; Van érvényes vásárlási utalványom, hogyan tudom beváltani?
7; Szeretnék ajándékutalványt venni, hogy tudom ezt megtenni?
8; Elfelejtettem a jelszavam, mi a teendőm?
9; Hogyan módosíthatom az adataimat?
10; Hogyan módosíthatom a rendelésem?
11; Hogyan módosíthatom a szállítási címet?
12; Törzsvásárló vagyok, hol tudom nyomon követni a vásárlásaim után kapott pontjaimat?
13; Hogyan tudom beváltani a pontjaimat?
14; Mikor lesz ismételten elérhető a termék a webshopban vagy üzletben, ha jelenleg nincs készleten?
15; Nagyon tetszik egy adott termék, de nincs készleten. Van lehetőségem előrendelni?

1; Korábban már vásároltam a régi weboldalon, szükséges újra regisztrálnom vagy él az akkor megadott e-mail címem?
Természetesen él. A "Profil" menüponton belül az "Elfelejtettem a jelszavamat" linkre kattintva megadhatja a korábban már regisztrált e-mail címét, és új jelszót kérve frissítheti regisztrációját weboldalunkon.

2; Korábban már Törzsvásárló voltam, érvényes az akkor kapott kedvezményem?
Nem, törzsvásárlói programunk átalakult, melyről a itt olvashat bővebben: Törzsvásárlói Klub

3; Hogyan tudom leadni a weboldalon a rendelésem?
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba tenni, folytassa a vásárlást. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméket, (termékeket). A „törlés” gombra kattintva egyenként törölheti a kosár tartalmát.
Adja meg a szállítási, számlázási adatokat
Válassza ki szállítási, fizetési módot. Ezekről bővebb információt itt talál.
Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, miután elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket. Előtte azonban még egyszer ellenőrizheti, módosíthatja a kiválasztott termékeket, és a megadott adatokat.
A regisztráció során megadott e-mail címre a megrendelés elküldését követően azonnal automatikus visszaigazolást kap, amely nem a feldolgozást és nem a sikeres rendelést igazolja, hanem egy emlékeztető Önnek a rendelés adatairól és visszaigazolás, hogy rendelése megérkezett hozzánk! Amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 1-2 órán belül, kérjük ellenőrizze spam fiókját, postafiókjának telítettségét, vagy írjon nekünk a weboldalunkon található „Kapcsolatfelvétel” menüponton keresztül.
A beérkezett megrendelés sikerességét a feldolgozást követően minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Megrendelése csak akkor lép életbe, ha e-mail-ben visszaigazoljuk a sikeres rendelést!
Azonos termék, azonos méretéből egyszerre egy darab rendelhető meg. Ha két (vagy több) azonos terméket szeretne rendelni, kérjük ismételje meg a teljes vásárlási folyamatot. Azonos napon, azonos szállítási címre leadott rendelések esetén a rendelések összeadódnak, és csak egyszeri szállítási költség fizetendő.

4; Nem lett jó a kiszállított termék, hogyan tudom cserélni?
Ha nem lett jó a méret, kérjük jelezze nekünk a contact@naracamicie.hu e-mail címen vagy a +06-20-319-9660 telefonszámon, ahol jelezze melyik méretre szeretné cserélni. Ekkor GLS futárszolgálat segítségével díjmentesen kicseréljük a terméket. Vagy személyesen az Arena Mall-ban lévő márkaüzletünkben is van lehetőség a csere lebonyolítására. 

5; Mi a teendőm, ha szeretnék elállni a vásárlástól?
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti írásban, a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül, a következő elérhetőségen: contact@naracamicie.hu
Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. A termék visszajuttatásának költségét átvállaljuk és futárt küldünk a csomagért. A csomag visszaküldésének címe: NaraCamicie Hungary Kft., 1087 Budapest, Kerepesi út 9. I. em. NaraCamicie márkaüzlet.
Az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül visszatérítjük a termék vételárát és az odaszállítás költségét (amennyiben a termék időben visszaérkezett hozzánk) az ön által megadott számlaszámra. Az elállás lehetősége csak sértetlen termék, sértetlen etikett címke és sértetlen bevarrt címke esetén lehetséges!

6; Van érvényes vásárlási utalványom, hogyan tudom beváltani?
Webáruházunk az üzletben személyesen vásárolt utalványokat nem kezeli. Kérjük végezze el a rendelési folyamatot az ONLINE SHOP-ban, majd e-mailben küldje el a felhasználni kívánt utalványok sorszámát és értékét. Az utalványokat utólag váltjuk be Önnek az előzetesen e-mailben egyeztetett adatok alapján.

7; Szeretnék ajándékutalványt venni, hogy tudom ezt megtenni?
Jelenleg ajándékutalvány vásárlásra nincs lehetőség. Új típusú utalványok kerülnek hamarosan bevezetésre, amelyek beválthatóak lesznek a márkaüzleten kívül az ONLINE SHOP-ban is. Amennyiben ajándékutalványt szeretne vásárolni kérjük, jelezze nekünk a contact@naracamicie.hu e-mail címen. 

8; Elfelejtettem a jelszavam, mi a teendőm?
A bal felső sarokban található „Profil” menüponton belül az „Elfelejtettem a jelszavamat” linkre kattintva tud a belépéshez szükséges új jelszót kérni.

9; Hogyan módosíthatom az adataimat?
Belépve az ONLINE SHOP-ba a „Profil” menüponton belül az „Adatmódosítás” fülre kattintva teheti meg.

10; Hogyan módosíthatom a rendelésem?
A megrendelés módosítására (a kosár tartalmának megváltoztatására) a vásárlási folyamat során van mód a "MEGRENDEL" gombra kattintásig. Ha megrendelését a leadást követően kívánja módosítani kérjük, írjon nekünk a contact@naracamicie.hu címre. Rendeléseit és azok állapotát nyomon követheti belépés után a „Profil" menüpont alatt.

11; Hogyan módosíthatom a szállítási címet?
A rendelés sikerességét visszaigazoló e-mail kiküldéséig az contact@naracamicie.hu e-mailen tudja módosítani a szállítási adatokat. A visszaigazoló e-mail kiküldése után amennyiben módosítani szeretné a szállítási címet, kérjük jelezze a GLS ügyfélszolgálatán az alábbi telefonszámok egyikén: 06-1-802 0265 vagy 06-20-890-0660 (H-P: 07-20 óráig).

12; Regisztrált vásárló vagyok, hol tudom nyomon követni a vásárlásaim után kapott pontjaimat?
Belépve az ONLINE SHOP-ba a „Profil” menüponton belül a „Kedvezmények” fülre kattintva láthatja aktuális egyenlegét a pontgyűjtő számláján.

13; Hogyan tudom beváltani a pontjaimat?
A rendelési folyamat során lehetőség van a pontok beváltására a Szállítási feltételek és a Fizetési mód kiválasztása után. Az „Egyéb megrendelés adatok” fül alatt a „Felhasználom a pontokat a vásárláshoz” négyzet bepipálását követően a rendszer automatikusan beváltja a maximálisan beváltható pontjait.

14; Mikor lesz ismételten elérhető a termék a webshopban vagy üzletben, ha jelenleg nincs készleten?
Lehetősége van készletértesítőre való feliratkozásra a termék adatlapján az „ÉRTESÍTÉST KÉREK, HA ÚJRA LESZ RAKTÁRON” gombra kattintva. Ha a kiválasztott termék a kiválasztott méretben újra elérhető lesz, e-mailben kap értesítést róla.

15; Nagyon tetszik egy adott termék, de nincs készleten. Van lehetőségem előrendelni?
Törzsvásárlóinknak az új kollekció érkezése előtt van rá lehetőség az "ELŐRENDELHETŐ" címkével ellátott termékek esetén. Kérjük jelezze igényét a contact@naracamicie.hu címen. Előzetes egyeztetés után tájékoztatjuk, hogy az adott termék megvásárolható lesz-e a közeljövőben. Az előrendelések teljesítését nem garantáljuk automatikusan.